zondag 25 januari 2009

visje

Hi
Gisteravond na het klussen nog wat ruzie gemaakt met het molentje van mijn hengel. Elke keer loopt het draad weer van de molen als ik dat niet wil...
Ik kan wel heel goed ontknopen. Maar daar wordt natuurlijk niet heel veel naar gevraagd aangezien deze meestal aan het eind komt. (de ontknoping wel te verstaan)
Daarna gewoon een haakje met een stukje verse kip uitgegooid en ziedaar, binnen 20 minuten had ik weer aan mijn manlijke verplichting voldaan en hebben we een heerlijke snapper voor komende avond! (sneller dan op zaterdag naar de markt gaan, maar we missen de fluit wel...)

veel plezier bij de kachel, wij springen nog een keertje in het water.

Renzo

----------
radio email processed by SailMail
for information see: http://www.sailmail.com

Geen opmerkingen: